Pak Pandir beli kereta baru


Suatu hari pak pandir ke satu kedai kereta untuk membeli kereta perodua myvi,
selepas lama membuat research, maka belilah sebuah kereta myvi 1.5 auto.
sampai je di rumah pak pandir bengang tentang kereta yang di belinya, siang boleh bawak, malam tak boleh bawak pulak,
maka keesokannya pak pandir pergi semula ke kedai tersebut dengan perasaan
tak puas hati, sampai berair mata sebab marah. pak pandir pun panggil salesman tersebut.

pak pandir : woii salesman, kereta apa kau jual kat aku ni, kereta macam ni pun ada ke?
siang je boleh bawak, malam tak boleh plak....

salesman : sabar pak cik, apa problem cerita ni, cer cita elok2 kat saya.
pak pandir : macam mana nak sabar bos, tengah hangin ni, orang nak pegi honeymoon kali ke 30 ni,
salesman : okay2, cuba bagitahu kat saya problemnya.
pak pandir : macam ni, waktu petang kereta saya boleh jalan sebab letak D (DAY) dan waktu malam pulak saya letak N (NIGHT) kereta ni tak nak jalan, tu saya marah sangat ni..
salesman : nak kena lepuk jugak orang tua ni..huhuhuhu (sambil lari masuk bilik, nangis dengan lawak pak cik)

Post a Comment

Previous Post Next Post